ODBORNÝ REFERENT VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK

Hledáme nového kolegu či kolegyni! Krom všeho, co nabízíme po pracovní stránce, můžeme slíbit také milý kolektiv, ochotu v začátcích (ale i potom :-)) pomoci a krom toho pocit, že pomáháte zachraňovat lidské životy. Sice ne přímo v terénu, ale my víme, že jsme tým a každý v něm má svoje místo. I ti, kdo pracují v kanceláři.

 

ODBORNÝ REFERENT VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK

příspěvkové organizace Zdravotnická záchranná služba Libereckého kraje

Místo výkonu práce:  pracoviště Zdravotnické záchranné služby Libereckého kraje Předpokládaný termín nástupu:  dle dohody Výše úvazku: 0,5 – 1,0 Platové zařazení: dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě

Hledáme kvalifikovaného uchazeče/uchazečku, který/á se připojí k našemu profesionálnímu týmu. Pokud máte zkušenosti s veřejnými zakázkami a orientujete se v zákoně č. 134/2016 Sb., rádi Vás přivítáme mezi námi!

Klíčové činnosti:

  • zajištění komplexního procesu zadávání veřejných zakázek
  • příprava, posuzování a vyhodnocování nabídek,
  • komunikace s orgány veřejné správy a interními referáty
  • zajištění souladu s legislativou a dotačními podmínkami
  • administrace dokumentace (profil zadavatele, registr smluv, Věstník

veřejných zakázek)

  • tvorba metodik a interních předpisů v oblasti zadávání zakázek
  • zveřejňování objednávek a smluv v registru smluv

Co od Vás očekáváme:

  • minimálně VŠ nebo SŠ s praxí v oblasti veřejných zakázek
  • minimálně 2 roky zkušeností s veřejnými zakázkami
  • znalost zákona č. 134/2016 Sb., zákona č. 340/2015 Sb., a

souvisejících předpisů

  • zkušenosti s profilem zadavatele (Tender arena výhodou)
  • schopnost analytického a koncepčního myšlení
  • preciznost, důraz na detail, samostatnost
  • velmi dobré organizační schopnosti (umět si určit priority)
  • dobrou znalost MS Office
  • trestní bezúhonnost

Nabízíme:

  • platové ohodnocení dle NV č. 341/2017 Sb.
  • příležitost pracovat ve stabilní organizaci
  • pravidelné vzdělávání
  • pružnou pracovní dobu a možnost home office po dohodě
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování a penzijní produkty

K přihlášení do výběrového řízení je nutné zaslat:

  • motivační dopis
  • strukturovaný životopis

Přihlášku do výběrového řízení spolu s motivačním dopisem a strukturovaným životopisem zašlete elektronicky na lada.holubova@zzslk.cz nejpozději do 21. 8. 2025.

Zanechte odpověď